Tuesday, May 20, 2014

morninggggg

Salam.... Wahhhhhh lamanya xupdate entry kan ekceli saya sihat je cuma 2 ari lepas demam then after makan ubat alhamdulillah dah baik...cuma incik husband la tak sihat lagi...demam juga jangkit dari saya...2014 memberi nafas baru yela tahu ni banyaknya benda kena buat jadi wife, mother dan student....bukan senang tau...banyak pengorbanan so kepada incik husband sila hargai isteri anda yang cun melecun ni hehe...(sekali skala perasan sikit tak pe kot). Miss Fadhia makin membesar so banyak tumpuan kena bagi even saya sibuk macam mana pun, Kadang2 time miss Fadhia tidur saya akan mula buat kerja...sebab masa tak banyak dah tinggal...Prof pun dah bagi harapan terlalu tinggi setinggi gunung Himalaya kepada saya agar saya dapat grad tahun depan...InsyaALLAH... saya akan berusaha gigih. Kalau time single dulu senang bawa diri kita je nak belajar 24jam pun xpe sekarang kena spend masa kat incik husband and miss fadhia tapi kehidupan saya sekarang lebih bermakna la kan...hujung minggu mesti je cari resepi pape nak buat kunun2 mengisi masa yang sebenarnya xberapa nak lapang. Saya suka incik husband tiap kali hujung minggu mesti dia akan bawa saya dan miss fadhia keluar jalan2...kami pun dah decide ari sabtu spend masa kat umah (buat la aktiviti yang patut kan errrr...jgn fikir bukan2 ye maksud saya macam masak ke tengok hindustan ke ( yang ni incik husband suka))....so ari ahad kami akan kuar jalan2 kat mana2 shopping mall ke rumah sedara ke...lebih kurang macam tu la rutin hidup saya ni haha...amacam seronok kan???? bulan puasa dah nak dekat so rasanya entry pasni tentang puasa kot...dLm entry tu saya ingat saya nak cerita pasal biskut raya la...sebut je biskut raya teringat raya tahun lepas yang mana orang bagi sample biskut dekat incik husband (xtau la sape yang bagi) dalam 2 jenis la...satu ala2 chipsmore (sedikit hitam dekat bawah akibat terlebih lama bakar) dan satu lagi cheese tart (tak sempat makan dah hancur dekat tangan yang ni cuba u all fikir ape yang kurang ape yang lebih ingredient dia) dah la bagi punya banyak...tapi bila makan rasa macam buat pakai kaki je...disebabkan kami xmampu nak makan sample biskut tu (yang lawaknya incik husband siap kutuk2 lagi...kata tak sedap nak muntah..) rasanya mak mentua saya bagi kat orang kot tak pun mak mentua saya buang...so juz nk remind kalau ada sape2 nak menjual sila jual dengan ikhlas kalau awak buat sedap InsyaALLAH tahun depan orang akan order lagi kalau buat macam entah pape bukan setakat nak order...yang awak bagi sample pun belum tentu lagi orang nak makan...ok jumpa lagi luv u muaaahhhh

No comments:

Post a Comment