Monday, March 2, 2015

Saya, VCO dan Olive oil....

Assalamualaikum....

Hai hari ni saya nak bercerita berkenaan dengan supplement harian yang kita amal...macam saya sekarang memang jatuh cinta dengan virgin coconut oil (VCO) dan olive oil halagel...honestly memang tak pernah miss makan 2 benda ni...kalau nak bercerita khasiat dia memang banyak la kan especially macam saya yang sedang meningkat usia gitu hehe...sejak saya amal vco dan olive memang kulit sangat lembab ekceli vco dan olive ni bukan saja memainkan peranan untuk cantik je tau but also untuk perempuan mengandung pun bagus amal InsyaAllah mudah bersalin nanti...ni bukan rekaan tau tapi ia berdasarkan pengalaman saya sendiri...masa dalam pantang pun bagus amal sebab luka jahitan cepat sembuh. Masa saya dalam pantang dulu kawan2 saya dan kawan2 mama datang semua terkejut kot sebab saya tak macam orang bersalin..haha...


Sekarang ni saya pregnant ke-2 pun still amal vco dan olive...now kandungan saya dah masuk 7 bulan...hujung bulan march ni saya dah nak submit thesis phd saya...tapi sibuk macam mana pun memang saya tak akan lupa untuk ambil vco dan olive setiap pagi...product halagel memang murahhhhh...memang tak rugi kalau amal hehe...ok sampai di sini je jumpa lagi...doakan saya agar selamat submit thesis dan bersalin nanti ye hehe...luv u...sesape yang berminat nak order vco atau produk produk halagel yang lain boleh wassap saya 0124456309 saya bagi harga special dan anda mungkin tak percayaaaaa....

No comments:

Post a Comment