Monday, October 13, 2014

Four of Us~~~lalala

Assalamualaikum...

Tengok tajuk mesti dah boleh agak kan hehe...saja nak menggedikkan diri kat blog saya yang tak berapa nak glemer ni kan...ok ceritanya begini sejak 2 3 minggu lepas saya memang pening kepala, rasa mual, tak ada selera makan...tiba-tiba makanan feveret jadi tak lalu nak makan...saya dah rasa cemas...berdebar-debar pun dad juga... dalam kepala ni memang fikir satu benda PREGNANT KAH AKU??? Incik husband pulak memang la suka bila saya dah pening-pening kepala ( incik husband macam dah boleh agak yang saya pening bersebab..) siap offer diri lagi nak teman saya pergi klinik. So hari selasa 7hb oct lepas kami berdua pergi la klinik usm sambil-sambil tu saya nak tengok samples microalgae saya... hidup elok ke tak...

First sampai USM memang terus pergi klinik, ambil nombor, pergi bilik saringan, buat urin test ( masa kat kaunter lab siap lagi boleh tanya adik comel positif ke???? tapi adik comel bagitau saya puan jumpa Dr dulu ye) ermmmm....buat suspen pulak adik ni...tunggu lebih kurang 5-10 min juga lak baru turn saya. Masuk je bilik, Dr tanya sakit ape saya bagitau period lewat tiba-tiba DR senyum dan kata POSITIF. Saya sedikit terkejut errrr...maknanya memang honeymoon sungguh la kami di Acheh dulu hehe...(sori part ni saya gurau je...)

Wahhhh rupanya ada baby dalam perut saya...keluar je dari bilik Dr, saya saja buat diam dekat incik husband. Incik husband pulak tak sabar nak tanya..saya juz senyum dan bagitau POSITIF. Memang tengok dari wajah incik husband he's really excited dengan berita ni siap plan macam dengan saya dari awal kami ambil ubat dekat farmasi sehingga la kami di QB mall hehe...seronoknya incik husband...

Dari awal incik husband tau yang saya pregnant dia cuba penuhi setiap permintaan saya...suka buat lawak tu yang penting hehe...miss fadhia pulak incik husband akan ambil alih jaga sebaik pulang dari kerja. Terima Kasih banyak-banyak to my lovely hubby yang memang ringan tulang, plan macam-macam untuk buat saya dan miss fadhia hepi. Wink* Wink* adiosss....

No comments:

Post a Comment