Wednesday, October 6, 2010

OMG!!!!!test lagi????

Adui malam ni saya dapat tau next week (sabtu=16/10/2010) saya ada second test untuk subjek ZSC 549. Sekarang ni dah tak ada mood nak ambil test yang ada sekarang mood nak final exam. Meja tulis saya memang selerak gila-gila kalau mama saya tengok sure dia akan kata 'belum sesuai untuk kahwin' hehe...masalahnya saya bukan malas ye tapi hampir setiap masa saya pakai meja tu...sape-sape tengok meja saya mesti kata 'sure semester ni dapat straight A'. Harap-harap doa 2 termakbul...aminnn...
Sejak akhir-akhir ni saya selalu je rasa sedih+kecewa+terluka. Ekceli bukan dengan sesape pun maybe perasaan ni timbul bila saya banyak sangat dengar lagu-lagu sedih yang menyentuh perasaan saya. (jujur ke pengakuan saya atau saya terasa kehilangan seseorang tapi tak nak mengaku???)nape saya mesti rasa perasaan tu? dalam minggu ni saya cuba bagi tumpuan pada pelajaran saya tapi seolah-olah diri saya tak bekerjasama dengan minda saya maybe tu salah satu sebab nape saya tak kemas meja. kononnya nak tunjuk kat rumate saya study realitinya TIDAK!!!! ( menipu namanya tu).Sekarang ni saya tak boleh terlalu mengikut hati dan perasaan even sedih atau kecewa, saya tetap kena bagi tumpuan pada pelajaran.
Malam ni emosi saya okay sikit. lepas habis kelas saya terus balik tak singgah mana-mana kedai. Semangat nak study berkobar-kobar lepas lecturer saya bagitau minggu depan ada test. Ape-ape pun doakan saya berjaya dalam test ye!!!!

No comments:

Post a Comment