Wednesday, February 29, 2012

Di Dalam Sepi Itu...

Suasana petang di rumah saya agak sunyi memandangkan adik-adik saya berada di bilik masing-masing termasuk la saya. Lagu nyanyian Arwah Dato Sudirman Haji Arshad bertajuk “Di Dalam Sepi Itu” bermain di mp3 saya...sejak akhir-akhir ni lagu ni kerap saya putar entah la rasa macam tak puas je dengar even banyak kali duk putar sampai adik perempuan saya tanya “ ni duk putar lagu sedih ni putus cinta dengan sape lak tak sangka la org PHD ni ada juga jiwang” tapi saya buat bodoh je malas nak layan...dia tau ape even saya ni budak PHD tapi saya manusia biasa macam orang lain juga ada hati dan perasaan gembira, sedih, kecewa tapi mungkin adik saya tak tau dia ingat semua orang lulusan tinggi ni serius dengan kata lain tak jiwang la kot...


Ok sebenarnya saya ni peminat Dato Sudirman...semua lagu arwah saya suka tak kisah la lagu sedih ke lagu gembira ke saya memang minat tapi banyak lagu sedih la macam “merisik khabar” “terasing” “jauh disudut hati “ “pelangi petang” “hujan” dan lain-lain kalau nak saya senaraikan memang banyak la...semua lagu arwah best-best...


Sebenarnya lagu-lagu ni tak ada kena mengena pun dengan hidup saya atau kisah cinta saya Cuma saya suka dengar je...isshhh ...betul ke tak ada kena mengena ni Eyu hehe...WAT EVER....ok la saya nak terus layan lagu-lagu Dato Sudirman...see u again...

No comments:

Post a Comment