Tuesday, September 11, 2012

Suatu Malam....

MERAJUK...saya rasa perempuan memang tidak boleh lari dari merajuk dan saya akui yang saya memang suka merajuk walaupun dalam hal yang remeh. Saya seorang yang mudah tersentuh dan menangis...tak percaya??? kalau tak percaya cuba tanya incik husband. Minggu lepas saya ada merajuk dengan incik husband selepas balik dari Tesco. Dalam merajuk tu saya makan megi sorang-sorang sebab saya tengok incik husband tidur tapi hakikatnya incik husband pura-pura tidur. Tapi yang paling best bila nak tidur incik husband peluk saya. Time tu saya hampir nak nangis nasib baik dah tutup lampu kalau tak memang malu la dekat incik husband. Incik husband kata tak boleh tidur so saya bancuhkan susu untuk incik husband dan untuk saya juga. Sekejap je kan saya merajuk betul tak incik husband...

No comments:

Post a Comment