Sunday, April 10, 2011

Lirik Kesukaan Saya

Ni adalah salah satu lagu kesukaan saya suatu ketika dulu...rasanya time tu umur saya 12 tahun or 13 tahun macam tu la kot...


Lukaku Kerananya

Deruan Angin Menyejukkan
Di Perjalanan Kampung Halaman...
Harum Dan Segar Kehijauan Yang Kian Lama Ku Tinggalkan

Tanpa Sengaja Ku Lewati Tempat Yang Pernah Membawa Erti
Kisah Cinta Pertama Kali Mengundang Di Hati

Aku Cinta Padamu Hanya Itu Yang Aku Tahu
Namun Engkau Tidak Dapat Menilainya

Kau Anggap Cinta Remaja Tanpa Jiwa

Dan Tanpa Rasa Di Tasik Biru Yang Setia
Ku Padamkan Cinta Membara....

Biarkan Jadi Kenangan Kisah Silam Tanpa Pandangan
Dari Terus Menghimpit Hati Lukaku Kerananya

Memang Dulu Ku Impikan Kau Datang Kembali Merisik Jiwa
Semoga Cinta Bersemi Selama - Lamanya

Tiba - Tiba Terasa Dinginnya Desiran Cinta Semalam
Beradapku Pendamkan....
Rindu Mengetuk Rahsia Di Dada....

Biarkan Jadi Kenangan Kisah Silam Tanpa Pandangan
Dari Terus Menghimpit Hati Lukaku Kerananya

No comments:

Post a Comment