Tuesday, May 8, 2012

Kisah Silam...

Dalam menghitung hari saat menunggu hari bahagia bermacam-macam perkara timbul menyebabkan sedikit sebanyak saya terluka walaupun luaran saya sehabis daya menahan...mengapa benda lama perlu kembali dalam hidup saya disaat saya bahagia menjalani kehidupan baru hari ini...mengapa perlu mengganggu hidup saya tidak puaskah anda menghancurkan hati saya dulu? Berapa lama untuk saya bangun dan pulih kembali seperti hari ini...ye dalam beberapa tahun ni saya memang banyak berubah. Saya berubah kerana masa...saya cuba untuk melupakan hal-hal remeh kerana saya sudah tidak seperti dulu. Saya ingin menjalani kehidupan seperti orang lain dan lupakan kisah silam...banyak lagi perkara yang perlu saya fikir selain daripada anda....

5 comments:

  1. sabor ye syg.. mmg gitu la yg jadi slalunya..bila kite da dpt kegembiraan dan kebahgiaan kite, mereka yg dr kisah silam kite msti gatai nak muncul... lantas mengganggu gugat ketenangan yg kite ade..

    anggap tu dugaan eh.. kuatkan hati.. trus pandang ke hadapan. insyaALLAH, kbhgiaan tu tetap milik kamu. Doa byk2 taw

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih miza...2 la bl lupa kisah lama tba2 datang balik ni kiranya salah satu dugaan la...

      Delete
  2. yerp... sabar byk2 taw... pasti ada hikmahnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye tol miza mungkin ada hikmahnya...TQ gurl hehe

      Delete