Wednesday, May 9, 2012

who is he????

Semalam saya terima satu nota ringkas berbunyi..... I’d like to be everything you want Hey girl, let me talk to you If I was your boyfriend, never let you go Keep you on my arm girl you’d never be alone I can be a gentleman, anything you want If I was your boyfriend, I’d never let you go, I’d never let you go So give me a chance, You could be my girlfriend until the – world ends # 1. Tidak perasankah anda jari saya ada cincin 2. Saya peminat lagu english dan saya tau ini lirik lagu hehe.. (mungkin anda perlu perlukan lirik lagu untuk luahkan hehe) 3. Kenapa hanya tinggalkan note tu atas meja kenapa tidak serahkan sendiri kepada saya... 4. Ye sejujurnya saya memang minat lagu ni.... p/s: jangan baling batu dan sembunyi...kalau berani tonjolkan diri anda...

2 comments: