Thursday, December 8, 2011

Jodoh Oh Jodoh

Jodoh oh jodoh...saya masih lagi dalam topik perkahwinan yang sememangnya hangat orang bicara di mana-mana even budak sekolah menengah pun. Ok...kita selalu dengar orang tua kata jodoh kita ni hampir sama dengan perangai kita. Betul ke??? Ermmm...10 sikap saya yang mungkin anda tidak tahu...adakah pasangan saya sama seperti saya atau sememangnya berbeza atau dengan kata lain tidak sama...
1. Saya ni jenis gila-gila dan suka bercakap...semua topic saya bincang... yang pasti saya bukan seorang yang pendiam. Kalau pendiam tu bukan diri saya maybe waktu tu saya berlakon jadi orang lain hehe....
2. Saya jenis perempuan moden yang bertudung. Even saya bertudung itu tidak menghalang saya untuk berfesyen.
3. Saya seorang yang setia sama ada dalam bercinta atau berkawan...
4. Saya seorang yang boros. Saya akui sikap ni sukar sikit saya nak kikis tapi saya cuba untuk berubah menjadi seorang yang lebih berjimat walaupun pahit...
5. Saya suka kecantikan bagi saya kecantikan tu bukan hanya luaran tetapi kecantikan dalaman juga penting.
6. Saya benci diet walaupun saya kerap sebut saya mahu berdiet tetapi hakikat sebenar saya hanya diet sekali sepanjang saya hidup ni ketika saya berusia 13 tahun.
7. Saya suka mekap tetapi bukan mekap tebal-tebal ye...bedak asas dan lipstick sudah cukup bagi saya.
8. I love high heel 2 much...
9. Saya tak makan daging lembu, kambing dan lain-lain saya hanya makan ayam itupun bahagian dada. (kalau boleh suami saya jangan suka makan dada ayam pulak... nanti berebut dengan saya pulak)
10. Saya suka semua bentuk yang melibatkan pengiraan...of coz saya suka DUIT...

Kalau ditelitikan sikap serta perangai saya ni agak-agak ada ke orang lelaki yang hampir sama dengan saya??? Maksud saya lelaki normal ye...

No comments:

Post a Comment