Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru saya ucapkan kepada guru-guru yang pernah mengajar saya di tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, Matrik dan di Usm. Menjadi seorang guru bukan sesuatu pekerjaan yang mudah kerana banyak pengorbanan yang harus kita lakukan sama ada dari segi masa atau sebaliknya. Ini kerana saya juga pernah bergelar guru kira-kira 2 tahun yang lalu.

16 Mei adalah hari yang paling bermakna kepada saya sejak zaman saya di sekolah lagi. Jika di zaman persekolahan saya memberi hadiah kepada guru-guru tetapi ketika saya bergelar guru, saya pula yang menerima hadiah. Apa yang buat saya terkejut ialah saya langsung tak terfikir untuk dapat hadiah yang banyak. Anda percaya atau tidak jika saya kata hadiah yang saya terima penuh satu meja sehingga saya terpaksa cari kotak untuk mengisi hadiah tersebut ketika balik dari sekolah hehehe... sampai guru-guru lain perli hehe...bermacam-macam saya terima. Saya amat terharu kerana mereka bersusah payah kumpul duit untuk beli hadiah kepada saya. Sehingga sekarang hadiah tersebut saya simpan rapi.




25waMP8AwTE/TdBkQoIKj6I/AAAAAAAAADk/_VUdxXCfIHU/s1600/DSC00116.JPG">


rindu kamu semua...

No comments:

Post a Comment