Friday, January 13, 2012

~Fever + Flu~

Dah masuk hari ke-3 saya demam badan saya penat nak jalan pun tak larat...selalunya bila demam saya akan jadi manja sikit...bila saya sakit saya akan menangis then mama saya datang pujuk sapu air dekat kepala saya dan saya juga hilang selera makan arrrgggg....berat saya turun mendadak... sekarang berat saya ialah 41 kg...saya agak terkejut takkan demam 3 hari berat turun sampai 3kg kot...atau sebelum ni jadual makan saya tak menentu~saya sendiri tak tau kenapa saya kehilangan berat badan mendadak....semalam lepas solat subuh saya sambung tidur balik sebab tak larat + fever + flu then saya terjaga pukul 10.30 a.m. adik perempuan saya sedang lekatkan kool fever dekat dahi saya lepas tu dia turut urut-urut badan saya. Sayang juga dia dekat saya ek...tepat pukul 11.15 a.m adik bongsu saya ajak saya sarapan sebab saya kena makan ubat.

Pada mulanya saya bagi alasan yang saya tak larat nak bangun sebab sejujurnya saya tak suka makan ubat demam tapi biasa la dia memang pandai pujuk kakak dia yang sorang ni...akhirnya saya mengalah... dengan kekuatan yang ada selepas sarapan saya terus makan ubat...pahitnya...nk muntah pun ada juga tapi depan mama saya masih lagi boleh control hehe...untuk mama dan adik-adik terima kasih sebab jaga saya semasa saya demam~ saya sangat terharu dan saya berharap akan datang my future husband boleh jaga saya seperti mana family saya jaga saya :) ~ oklah saya stop dekat sini je sebab tak larat dah nak tulis...jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment