Friday, January 27, 2012

~Sibuk Sibuk dan Sibuk~

Huh... saya penat sikit hari ni sebab banyak benda nak kena buat. Tadi setelah cuba beberapa pasang baju akhirnya saya dah decide baju mana nak pakai. Lagipun baju tu pilihan mama saya dan saya sendiri pun tak pernah terfikir nak pakai baju kaler tu tetapi memandangkan mama saya kata cantik jadi saya pun setuju.... Mulai hari ini saya kena betul-betul mengamalkan diet seimbang sebab takut nanti baju saya tak muat. Tadi pun saya ada ke kedai tudung untuk pilih warna tudung yang sesuai dengan baju saya tapi setakat ni tak jumpa lagi yang mana betul-betul sesuai. Maybe kena pergi beberapa kedai lagi kot hehe...

Saya pun dah booking tempat penginapan tadi...maybe esok nak pergi kedai kain nak tengok-tengok kain yang sesuai. Minggu ni dan minggu depan saya betul-betul sibuk...saya harap segalanya berjalan dengan lancar...InsyaALLAH...

No comments:

Post a Comment